21/6; Teresias födelsedag

Nu har vi varit och firat Teresia. Trevligt och gott.

Imorgon åker vi till Ekö för att fira midsommar. Det är första gången på länge som
Humpe och Malin inte är på Ekö en midsommar - jag har alltid firat där. De går ju som sagt i väntans tider, och vågade inte vara på en öde ö. Men jag hoppas att de får en bra midsommar ändå! Och alla ni andra oxå! Trevlig midsommar! Det är oxå ett år sedan vi vinkade av en pigg och glad mamma, för att endast återse henne en gång till i livet, och då vid en helt annan hälsa... Alla kramade henne hejdå när vi åkte ifrån henne på ön - men inte jag, jag skulle ju snart se henne igen... om allt skulle bli som alla trodde... om allt hade blivit som det var tänkt...



Om ni vill nå oss - så funkar inte den fasta telefonen till Ekö - men vi har mobilerna med oss. Kram, och var rädda om er!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hoppas att ni har haft en skön helg på ert kära Ekö.jag har ju jobbat hela helgen,men det går
bra.Sitter och väntar på våra älskade barn från Beirut.
Var rädda om er!
Kramar från far-mor

2007-06-23 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback