8/6; trött fredags kväll

Nu är jag trött - av värmen (klart varmaste dagen idag, tur att jag bara jobbade lite och sedan var en runda på stan innan jag körde hem och åkte med Klara på ridning), av att ha sovit dåligt i natt (låg och funderade orationellt över en del betyg) och av att tänka på bad things - en speedwayförare dog i dag efter att ha trillat igår (det har varit många svåra skador på sista tiden inom sporten), en 32åring som har haft sex med tonårstjejer och smittat dem med HIV. Jag lider med min vän och före detta kollega som fick ett missfall för ett par dagar sedan - jag minns hur jobbigt det var och det lilla Livet kommer alltid att fattas mig (även om jag nu efteråt kan se fördelar med att det hände, eller inte just att det hände, men annars hade ju inte vår älskade limpan funnits så enkelt är det). Jag önskar ingen att gå igenom den oron, sorgen och besvikelsen...

Nu är det helg - Martin och hans flickor bjöd vi in på tacos, och sedan åt vi jordgubbar (Klaras stora favorit!), imorgon är det sökträning, och så tänkte vi försöka hinna träffa Helen och Ulf, det var alldeles för länge sen vi sågs!

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att vi äntligen kunde ses! Nu laddar vi för det sista rycket i skolan- det fixar vi. kram H

2007-06-10 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback