11/3; 30 + 1 dag

Tack alla som gjorde min trettioårsdag rolig, trevlig och minnesvärd igår - från familjen, sökgänget (som fixat kladdtårta), Åsa och Benga (som överraskade med fina ljusstakar och gott bröd som blev mycket uppskattat på kvällen), pappa och mormor, och kompisar som kom och åt, skrattade, drack drinkar, gav fina presenter, var med i schlagertävling, tittade på melodifestivalen (The Ark vann, som jag trodde att de skulle) och lekte.

Dessutom vill jag tacka för de fina korten som jag fick på posten - Arbetslaget i Halmstad (imponerande och rörande - tänker på er och saknar er!), Malins föräldrar, Hedda med familj och Fia och Gustav! Jag blir alltid så imponerad av folk som lyckas få iväg kort med snigelposten - själv är jag nöjd om jag lyckas ringa eller skicka ett mail... Men visst är det roligt att få ett kort, en tanke! Och tack för SMS, telefonsamtal och mail!

Limpan är mycket piggare - lite kinkigare och tröttare, men äter och leker. Skönt!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själva för en trevlig kväll och tack Klara för att jag fick sova med dig i din säng!

2007-03-11 @ 18:43:43
Postat av: Veronica

Ett stort grattis i efterskott på din stora dag!!! /Kramisar Veronica

2007-03-11 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback