13/3; Erics födelsedag

Den senaste veckan har det hänt mycket (det gör det väl alltid - men ibland mer än vanligt): två vänner har fått barn - en flicka och en pojke. Linus har haft lunginflammation, jag har fyllt trettio, vi har haft fest. Linus har fått en tand. Kompisar gifte sig. Det har blivit vår. Igår jobbade jag - det är riktigt roligt! Tänk om man kunde tycka det alltid... Efter jobbet åkte jag och tränade, och sedan hem till Linda (som gifte sig i helgen) som hade Me&Iparty.

Linus ligger fortfarande och sover. Han var lite orolig i natt - kanske var det tanden som spökade? Jag hoppas på sol framåt dagen - just nu är det rättså dimmigt - då ska Limpan och jag gå ut en promenad. Hoppas att ni får en skön dag! Och så hoppas jag att Eric får en trevlig födelsedag! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback