18/3; länge sen...

Så länge sen jag skrev... ändå sen i torsdags. Jag jobbade i fredags, och på kvällen var vi hos Anne och Olof och åt god mat. Jag fick typ urinvägsinfektion (det har jag aldrig haft i hela mitt liv tidigare... men nån gång ska väl vara den första?!) och kände mig riktigt risig, men somnade och mådde bättre på lördagen. Vi tränade sök (tack Helen och Ulf som gjorde en tapper insats för barnen som slapp vara ute i skogen!) och jag var på 30årsjublieum på jobbet på kvällen. En trevlig fest med god mat och dans. Kvällen började på skolan och fortsatte på stallarna. Jag sov hos Henke och Linda.
Idag har Gunnar och Margareta och pappa varit här och fällt träd. Jag tror att det blir jättebra. Kanske behöver inte så många falla i stormen som de hotar ska komma in i natt. Jag ska ta mig in till jourläkarcentralen vid 21, jag fick en tid för min urinvägsinfektion som inte vill ge sig trots ett gott försök av mig med citron och tranbärsjos, och massor av vatten. Jag har lite feber till och från och det gör ont - men känns lite bättre nu efter ett par alvedon. Nu ska jag dricka en kopp te, sen kommer snart Anders hem från innebandyn och då beger jag mig mot staden. Imorgon ska jag jobba.
Hoppas att ni har haft en bra helg och inte blir alltför drabbade av stormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback