29/3; kul ridning

Jag fick energi av ridningen - hade en ny häst, en Stor häst. Jag kom upp utan trappa och stol! Vi övade mycket galopparbete över bommar. Det gick riktigt bra!

Idag har Linus och jag varit på ögon. Han skelar såklart fortfarande och det är bara att fortsätta med lappen. Inget nytt förutom att hon nästan säkert kunde se att han skelar uppåt och det borde stämma med tvångshållningen av huvudet.

Vi gick en runda på stan. Köpte en mössa till honom, en tröja och ett par strumpbyxor till mig och ny pulverfrukost.

Sedan träffade vi Anders och åt lunch innan det var dags att åka hem och hämta Klara. Ikväll har hon gympa. Idag ska jag gå på gympan - jag har inte varit på den sedan knäoperationen.

Solen skyms lite av moln nu i eftermiddag - kanske är våren slut för denna gången?

Nu måste jag jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback