15/5; tisdag

Idag har jag jobbat - en ny klass med matte och en ny med teknik... Det är svårt att ta över någon annan tankar - det blir liksom varken hennes eller mina...

Jag hann följa med Linus till sjukgymnasten oxå - han hade kallat in en annan sjukgymnast för konsultation oxå. Men de kan väl mest konstatera att han fortfarande är sne, men han tyckte att det blivit bättre och att Linus är duktig motoriskt, trots att han ännu inte går.

Efter besöket var jag på jobbet en stund till, innan jag åkte till stan och shopade lite kläder till Klara.

När jag ko hem åt vi innan vi åkte till klubben och tränade Kenzo. Hiho fick köra lite agility - han var superduktig och tyckte att det var skoj, till och med slalomen gjorde han perfekt!

Imorgon är det sista jobbdagen den här veckan. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback