24/5;torsdag

Dagarna går... I år red jag - vi red en runda i skoen - jag höll på att trilla av... Hästen hoppade nog en meter upp i luften, och ja minst en halvmeter. Han trodde att han skulle hoppa över en sten... jag trodde inte det... men lyckades sitta kvar genom att få tag i tränset...

Annars jobbr jag mest - försöker få ihop lektioner som inte endast är förvaring, försöker få underlag att sätta betyg in i det sista, försöke göra att bra jobb. Ibland lyckas jag...

I kväll ska det tränas sök - men vi har inte bestämt om alla ska med... Eller om jags tannar hemma med barnen.

Imorgon jobbar jag, inna det är Klararidning och sedan har vi tänkt åka till Ekö och röja lite. Humpe kommer ner.

Kommentarer
Postat av: Helen

Trevlig helg! //Helen

2007-05-24 @ 22:02:04
Postat av: Lisa

Tack detsamma! kram!

2007-05-25 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback