4/5; hittad

Mobilen är hittad. Först trodde jag verkligen att det var jag som hade slarvat bort den, men efter att ha tittat i Överallt på alla Rimliga ställen, som jag Kanske skulle kunna lägga den på, så började jag mer och mer misstänka Linus... Både Anders och jag har letat.. och letat... Och idag, när vi så gott som gett upp, fanns den där, bakom TVbänken och alla sladdar. Jag hade kikat under den tidigare, men inte dragit ut bänken... Ställena blir plötsligt många fler när man inser att det kan vara en bebbe som har "gömt" den... Då är det inte längre logiskt, även om alla ställen lite högre upp går bort...

Igår var vi hos Mrainne hela dagen - åt mat och fick träffaHanna och JOhn framåt kvällen. Valpen var såklart toksöt!

Lugn och mysig. Jag har jobbat idag. Det gick bra. Och Klara ar ridit - det gick oxå bra. Nu har barnen krupit ner i sängarna. Hoppas att ni har haft en skön dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Liza

Skönt att du hittade mobilen, där sparade ni några slantar :)
Jag såg att du utmanat mig men jag hittar inte själva utmaningen :s Kommer jag undan då? *s*
Kramar Liza m Fabian


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback