12/11; måndag

Hela dagarna händer det saker - inte en lugn stund... På morgonen trodde jag att jag hade allt under kontroll - jag hade packat fika till barnen, och åkte iväg, kom ihåg att stänga garagedörrarna och ta med mat... På dagis insåg jag snabbt att jag knappt hade kommit ihåg hälften - blöjorna var ju slut redan i fredags och Linus hade på sig extrakläderna när jag hämtade honom en dag och de hade jag glömt ta med mig tillbaka...

Väl på jobbet gick jag och hade en extra lektion eftersom Erika opererade handen. Planerade lite lektioner, och tog hand om en elev som mest och helst av allt ville ta självmord - eller åtminstone få uppmärksamhet, jag jagade skolsköterskan och ringde hennes mamma...

Idag hämtade farmor och farfar barnen på dagis - farmor hade lagat mat och fixat tvättmaskinen som jag hade fyllt igår och inte lyckats tömma. Anders har åkt iväg för att träna Keno och just nu har jag lagt barnen - Linus har börjat bli riktigt klåfingrig - han äter vällingpulver (så vi har pulver i hela lådorna och på honom och i köket) och hämtar knäcke och russin (nu har jag flyttat dem)... men då hittar han något annat...

Nu börjar jag bli trött och kommer troligtvis att däcka i soffan snart... Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Helen

Lite te och ER kanske kan pigga upp? kram H

2007-11-12 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback