21/11; onsdag

Dagen började dåligt - för mig finns inga marginaler på morgonen. En dålig hårdag och en dotter som blöder näsblod kan spoliera tidschemat. Men vi kom iväg. Jag hann det jag skulle, och idag känns det som om effektiviteten är tillbaka. Jag har nog fått det gjort som jag hade tänkt mig, kanske till och med lite till! Det tråkiga var väl nian som ska ha prov nästa vecka och Nu inser att de inte hunnit "nånting". Allt blir mitt fel. Carolina och jag åt lunch ihop. Trevligt!

Ikväll är det ridning och fotboll. Heja Sverige - hoppas att de är bättre än i lördags annars blir det inget EM.

Nu hoppas jag att min begynnande förkylning stäms i bäcken och ger sig av fortare än kvickt. Imorgon är ännu en lång jobbdag med öppet hus på kvällen då vi lärare samt eleverna ska spela teater.

Kram

Kommentarer
Postat av: Majsan

Va rädd om Dig!!!!!!
Du vet väl om att Du är värdefull att Du är viktig här och nu att Du är älskad för Din egen skull för ingen annan är som Du
Kram Majsan

2007-11-21 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback