23/11; fredagströtthet

Har jobbat och sen fortsatte jag med en snabb runda för att försöka fylla några av K:s packet till julkalendern. Hittade några - men kanske skulle man göra som en viss H - hon slår in några av barnens gamla leksaker och vips så blir de som nya!

Är lite sliten nu efter en jobbvecka med fyra sena kvällar och en liten förkylning. Ska nog gå och göra en kopp te - jag hitatde just morgonens kopp som stod så gott som orörd nere. Glömde visst att dricka den...

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: En viss H

Tok! Har jag verkligen gjort det?! Min metod är ju att börja på Lucia. Det blir lagom tycker jag!. kram H

2007-11-25 @ 20:12:40
Postat av: En viss H

Tok! Har jag verkligen gjort det?! Min metod är ju att börja på Lucia. Det blir lagom tycker jag!. kram H

2007-11-25 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback