26/11; måndag

Ska snart sätta mig och titta på en film som vi ska visa på kärleksveckan - men som jag missar början på eftersom jag tillhör ett annat arbetslag och de har planerat dåligt och därför måste ha en annan klass i början av passet. Så då får jag ägna mig åt att titta på film hemma - jag som Aldrig brukar se en hel film (med undantag i går - då jag faktiskt lyckades få med både en början och ett slut på en film).

Vi hade "hund" idag på ev. Några hade med sig hundar och vi tränade lydnad i snålblåsten. Det gick väl bra - våra hundar skötte sig
bra i alla fall, men de flesta hade nog helst gått in.

Några hade varit inne på skolan i helgen och hackat sönder en massa fönster. Först trodde de att de hade skjutit, men det var nog en fönsterhacka som de hade använt.

Anders åker till Stockholm på onsdag till torsdag.

Jag börjar bli hes - vill inte tappa rösten! Men Om ag gör det ska jag inte försöka jobba den här gången - det är bara frustrerande! Imorgon ska niorna ha matteprov.

Dags att krama K godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback