5/11; måndag

Nu får det räcka med bilder för ikväll! Tack alla som hjälper oss att minnas denna underbara dag genom att ge oss av era fina bilder! Jag missade till och emd cityakuten ikväll för att fixa med min blogg - den har blivit lidande - trots att jag faktiskt varit ledig en hel vecka... Men så fort jag satt vid datorn - inte så många gånger på lovet - så jobbade jag och orkade inte lägga energi på bloggen. Nu får det bli bättring!

Idag har verkligheten kommit igång igen. Jag har jobbat och varit på föräldramöte.

Igår var det tävling i Nybro. Söket gick hyfsat - lite för mycket framåt på vänstersidan, och så hade han problem med en figg som gömde sig intill en stor sten - han gick då runt den stora stenen och upphörde i skallet. Han var väldigt dålig i magen - och var tvungen att sätta sig och bajsa på uppletandet. Två föremål - men han letade ändå bra och sprang bra. Lydnaden var han så väldigt duktig på innan - väldigt koncentrerad och tyst, men väl inne på planen var han inte tyst, även om jag tyckte att det var bättre än i Emmaboda. Vissa moment gjorde han riktigt bra, andra kan han göra bättre - och alla skulle bli så mycket bättre om han bara var tyst! Men jag är nöjd med honom - han är häftig. Ställer upp, och är glad och pigg! Jag tyckte synd om Mia som missade uppflyttning med ynka 6 poäng - om inte om fanns... På något sätt så är det värre att inte klara sig i de lägre klasserna (och när det dessutom är så Nära... då känns det hopplöst - det är ju så mycket som ska stämma på samma gång!)- när man väl är i elitklass har man ju ändå bevisat att "vi kan", man har kommit längre än många andra - även om jag känner att man alltid vill lite längre... så kan jag ändå vara nöjd.

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback