6/11; tisdag

Igår på dagis hade Linus fått tre bett av en dagiskompis - det är inte första gången den här terminen, och vid ett par tillfällen har det till och med gått hål... Idag tog barnen kort på dagis. Linus hade inte sovit idag på dagis - och har därför gått och lagt sig - supertrött och kinkig. Anders är på klubben och tränar Keno.

Jag har jobbat. Jag började min powerpointpresentation om genetik för en nia. Det blir spännande att se hur det fungerar. Annars känns det som om det är tusen bollar i luften, en del lyckas jag fånga, andra inte, en del blir halvlyror, andra enhandslyror medan en del landar långt ifrån mig - tur att jag har mina listor!

Dags att mysa en stund med Klara - kanske spela ett spel och läsa en bok. Sedan väntar en dusch och lite TV innan sängen hägrar!

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att se alla bilder från bröllopet. Vi har en- suddig! Sen dog vår kamera... När tekniken når vår skola ute i obygden ska jag också testa powerpoint. Tills dess får den kära gamla over-headen duga. kram Helen

2007-11-06 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback