gift en månad!

Idag är det en månad sedan vi stegade upp för altargången! I kylen finns vin och räkorna är tinade - Marianne och Tommy hade lämnat det till oss i helgen! Kanske är det precis det som jag behöver - idag på jobbet var jag så trött att när en person sa något till mig två minuter innan ett av mina två möten med elever och föräldrar ikväll så rann mina tårar. Jag orkade inte. Tog mig samman och lyckades ha de två mötena. Jag vet inte vad det är som har fått mig att plötsligt känna mig stressad, en känsla av att inte hinna med, att inte ha kontroll... Jag hinner med, jag har kontroll - inte på allt, men på det mesta. Jag börjar dock känna igen den välbekanta känslan av illamående som kommer då jag blir stressad och får magkatarr... Hoppas att jag kan återfå mitt lugn... Nu tror jag att helgerna framöver inte är lika fullspäckade - och det kunde ju vara skönt.

I kväll åkte vi en runda till klubben och tränade kenzo - det gick hyfast.

Nu är det dags att stoppa ner K i sängen. Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till en månad som gifta! Hoppas att du känner att du får tillbaka kontrollen- vet precis hur du känner det och det är så jobbigt. Kramisar

2007-11-21 @ 14:18:23
Postat av: Lina

Grattis till den första månaden som gifta och tack för att jag fick vara med på ert fina bröllop! Kram Lina

2007-11-21 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback