13/10, ännu en hektisk dag

Jag var i skogen och tränade sök. Margareta kom hit (Gunnar var på universitet), och Anders och jag åkte och handlade lite inför nästa helg. Sedan var det simskola - men jag fick åka till jorläkarcentralen med Linus eftersom hans sår från förra söndagen var varigt och en röd strimma ringlade sig från såret. Det visade sig att det var in infektion som gick mot leden så han fick penicillin och läkaren tryckte ut Riktigt mycket var. Men Linus skrek inte. Sedan åkte vi hem och lagade mat - entrecote, hemmagjord bearneissås och klyftpotatis. Nu spelar Sverige - Liechtenstein fotboll. Sverige leder med 1-0. Nu är det dags för lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Helen

Alltid lika skumt att du läsa att du ska dricka kaffe! kram

2007-10-14 @ 20:12:59
Postat av: Pauline

hihi, det där med kaffet slog mig med...för mig är du synonym med te ;-) även om jag insett att du faktiskt dricker kaffe ibland.
*kram*

2007-10-15 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback