16/10; tisdag

Idag har jag varit på tobaksdag hela dagen - och jag blev inte rökare på kuppen... Men vi fick god mat och gott fika flera gånger - vi var på Villa vik! En massa info och diskussioner. Bra dag.

Ikväll ska jag på föräldramöte på Linus dagis.

För allmän info - på begäran - vi gifter oss i Vederslövs kyrka nu på lördag kl. 15.00, efteråt kommer vi vara på Farmen i Rinkaby. Mycket att tänka på - även om vårt fokus har flyttats lite... Vårt bröllop, och vår kärlek är viktig, men våra tankar finns mest hos Margareta just nu. Jag litar på att folk omkring mig har gott omdöme, jag litar på dem, jag behöver inte veta allt, jag tror att de vet hur jag vill ha det, även om jag förstå att de vill veta hur Jag vill ha det... Men jag har svårt att fokusera och ta beslut och kan med ärlighet säga att jag Litar på folket runt mig!

Linus fot är fortfarande inte bra. Randen är fortfarande kvar. Och nu verkar han ha lite ont. Just nu har de suttit en stund i badet, och jag ska gå och klä på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback