25/10; trött

Dagarna går i ett. Jag var hemma måndag och tisdag med Klara - men hon piggade snabbt på sig. Jag var ute och gick med Mia, tränade Keno och bakade. Handen röntgades igår - en spricka mellan pek- och långfingret, men behövdes inte gipsas, och så var jag på restaurang med jobbet, och red, samt rättade 25 kemiprov, idag har linus var hos läkare med nacken. Han är sne. Hur länge vet ingen. Varför vet ingen. Vad man ska göra åt det - vet ingen. "Han får vara sne" - sa läkaren idag. Jag vet inte hur det känns. Jag vill inte att han ska vara sne. Men de hittar inget fel - och det är väl bra, antar jag. Vi får inte leta fel. kanske rätar det till sig... Margareta opererades igår. Klara har varit på gympa idag. Anders och jag åkte till Carlssons för att vara med på kaffe- och chokladkväll. Vi tittade på ny kaffemaskin - men väntar ett tag med att köpa - pappa passade barnen, alla tre somnade.

Imorgon är sista jobbdagen innan höstlovet.

Dags att fixa lite innan läggdags - trött. Bilder kommer en dag - när jag inte är riktigt så trött... Och när vi får fler bilder från våra vänner!

PS. Hästarna kom tillrätta - de hade blivit glömda i lokalen, men har nu kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback