12/8; onsdag = riddag

Jobbar mycket - överlämnandeskonferenser tisdag och onsdag och imorgon börjar utvecklingssamtalen. Barnen har varit hos farmor och farfar två dagar - eftersom dagis har varit stängt. Idag fick jag väcka båda för att gå till dagis. Idag har vi bestämt fotograf till bröllopet. Och ikväll har jag tränat Keno, barnen har badat, vi har ätit, och vi har bytt i sängarna, tvättat och lagt in flera omgångar tvätt och nu dammsuger Anders. Ganska mycket har vi hunnit på två timmar! Snart är det läggdags för barnen och jag ska åka och rida. Rektorn ko in en sväng i arbetslaget och nämnde att han skulle "komma ut i undervisningen" nästa vecka. Bra, men jobbigt oxå.

I helgen var Sandra och Eric här, vi var en sväng hos grannarna och tittade på fotboll (Danmark- Sverige 0-0), jag tränade Keno och vi plockade svamp - trattkantareller. Massor. Och tankarna går till mamma - som älskade att plocka svamp.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback