16/9; söndagskväll

Idag har det mest regnat. Klara har haft femårskalas för dagiskompisarna och vi ägnade oss åt att städa och fixa på förmiddagen. Nu spelar Anders innebandy, jag har just haft en dust med linus där jag försökte tala om, och vara mer envis än han, att man inte ska dra i alla sladdar... Ibland blir man trött... och det blev han - nu har jag gått och lagt honom och snart är det k:s tur att krypa ner.

Jag har hunnit jobba lite idag - så nu är nog niornas kemiprov klart. Jag har nog klart för mig vad sjuorna ska göra på biologin imorgon. Imorgon fortsätter utvecklingssamtalen. Jag ska till Ögon med Linus på förmiddagen.

Kenzo haltar inte så mycket idag - till och från. Men idag hittade jag ett sår på baktassen - kan det vara det som har gjort ont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback