20/9; långa dagar

Dagarna rusar vidare och för lärare är nog utvecklingssamtalsveckorna de mest hektiska. Man ska vara trevlig och närvarande en massa gånger! Men nu är det inte så många kvar! Och igår red jag. Roligt som alltid. Vi hoppade, det gick faktiskt bra! Nu sitter Linus i badet - han var alldeles grusig när jag hämtade honom från dagis. Klara har flyttat in i det nya dagishuset - ett riktigt fint litet hus! Linus hade de inte lyckats söva på dagis idag - så han är nog trött ikväll! De hade till och med försökt att ta med en resesäng som han fick sova i - och det funkade igår, men inte idag. Undra hur de gör? Här hemma lägger vi ju bara honom, och går därifrån, på dagis har de försökt klappa honom på ryggen, ha musik på, vara där, ha gosedjur...

Idag har jag fixat ett par saker inför bröllopet (ja, vi planerar ibland - det är många som frågar och jag säger att jag gör det för att lugna alla andra åtminstone) - solning/sprutning, och blommor.

Dags att gå och ge Linus gröt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback