27/9; torsdag

Ikväll ska jag rätta matteprov - sjuorna har haft prov. En elev tyckte att det var jättejobbigt - pressad och stressad. Då tycker jag synd om dem - jag vet hur jobbigt det kan vara att skriva prov... Jag har hämtat barnen. Linus är inte på sitt bästa humör. Men det går bra på dagis nu. Han hade till och med sovit i vagnen en stund i dag efter att de hade gett upp resesängsförsöket idag...

Jag har känt mig lite deppad den här veckan - det är nog mest håret som har bidragit till det - men nu är jag hormonfri 8så långt det går) och så får vi se hur det går... När jag börjar grubbla på något kommer en massa annat oxå, och om jag har bestämt mig för att det är på ett visst sätt - så är det så... Och då vill jag ha en förändring - nu, helst igår!

Igår var jag i alla fall och red. Jag hade Star för första gången. En trevlig häst och det gick bra.

Hundarna behöver badas. Och så kanske jag skulle träna lite lydnad med Keno. Och laga mat. Men just nu orkar jag inte...

Hoppas att er vecka har varit bra så här långt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej yster. Tycker att du ska ringa Brian innan han åker. Tror verkligen att han kan hjälpa dig att komma i balans så att håret blir bättre. Kan vara alla möjliga saker som är svårt att själv bli klok över. B-vitaminerna är många och alla vitaminer och mineraler påverkar varandra. Kan också handla om proteinbrist eller helt enkelt stress. Köp en burk med B-50 så länge och ring Brian!! Kram

2007-09-28 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback