11/4; henriks födelsedag

Grattis till födelsedagsbarnen för veckan - Malin, Olof och Henke!

Det har varit en fullspäckad vecka - Torne i måndags kväll, elda + föräldramöte tisdag, eldning + ridning i onsdags, eldning + gympaavslutning i går och ikväll har vi varit hos Henke på födelsedagskalas. Smörgåstårta. Hockey. Just nu 3-3, tredje finalmatchen mellan Linköping/HV71 (Linköping har vunnit två matcher tidigare). Och så har jag ju såklart jobbat i veckan oxå. Vi har fått en massa räd avverkade (bilder kommer), och idag fällde han två till, vilket innebär att det blir eldning i helgen igen. Jag är trött, grymt trött. Tur att det i alla fall är lite ljusare, och att det har varit fint väder i veckan - det underlättar! Idag slet jag mig från skolan ett tag, när jag fick håltimme och gick en vända på stan, köpte ett par byxor, nya solglasögon, och lite annat.

Hoppas att ni har haft en bra vecka! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback