20/4; söndag

Ännu en helg har passerat. En skön helg. Vårvärme.
En vecka väntar.
En vecka då Anders ska på kurs hela veckan.
En ensam vecka.
Ensam med vardagspusslet och det slog mig för en liten stund sedan, när Linus var trött och inte hittade rätt bilar att ha med sig i sängen, och bröt ihop. Orkar inte. Vill inte vara själv.
Dessutom har jag mycket på jobbet.
Biologiprov och matte nationella prov.
Men jag ska inte tänka på det nu. Inte tänka på att hundmaten håller på att ta slut, och vällingen. Jag ska ta en dag i taget - det kommer gå bra.
Vi har haft en skön helg! Fint väder. I fredags var grannarna här. Fika i skogen i går. Sedan simskola och städkväll på klubben. På kvällen kom Carolina med familj.
Idag var Åkesson och Frida och pojkarna här. Klara har hunnit leka med en kompis. Och så har vi pysslat i trädgården. Cyklat med Kenzo och tränat lydnad - ett lysande lydandspass!
Nu måste jag förebereda lite. Och snart är det läggdags.
Grattis Ingemar och Ritzo som gjorde en bra spårtävling idag igen!
Hoppas att ni alla har haft en skön helg och får en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback