6/4; söndagskväll

Klara är med Anders på innebandyn. Linus har lagt sig. Jag funderar på att jobba, men sitter framför Top Model med datorn och äter lösgodis... Det blir inget jobb ikväll.
Läste om den lilla flickan som försvunnit på väg hem - så fruktansvärt. Så hemskt. Att inte veta. Men tänk att få veta - at det värsta hänt...
Helgen inledes med ladies night i byn i fredags. Förfest hos Carola, sen modevisning och mat i logen tillsammans med 99 andra tjejer från byn! Alla fick ett uppdrag under middagen - mitt var att skratta onaturligt högt. Jag tog mitt
uppdrag på allvar och höll nog på att bli utkastad och framför allt hatad redan när vi tog mat... Folk stirrade. Viskade. De trodde nog att jag var aspackad. Det var jag inte då. Men när jag låg i sängen, var jag tvungen att stiga upp igen - jag visste inte vart jag skulle titta. Rummet snurrade, så jag seg upp och tittade på inspelat Grey, två gånger, ändå var jag tvungen att se om det på lördagen... Framåt lunch kände jag mig pigg. Vi var ute i det fina vädret. Fixade i trädgården. Klara var på simskola. Städade. Grillade.
Idag har vi varit ute - spårat (Kenzo är riktigt duktig!), bytt däck, markerat träd som en granne har lovat att ta ner, fikat med Eric och Sandra, slängt sopor... Dagen går. Helgen är snart slut.
Till sist - sort grattis till Ingemar som tävlat spår och fått cert! Och Helena - pallen är överlämnad till Jonas - nu är det hans ansvar!

Hoppas att ni har haft en bra helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Pallen är t o m hemlevererad till mamma och pappa enligt säker källa, så nu är den i säkert förvar tills vi hämtar den :-) Tack så hemskt mycket för hjälpen snälla ni!
Helena & Vegas

2008-04-06 @ 22:28:27
Postat av: Hanna

Din lilla fyllekaja!!! Blev det hinkmärken i pannan?! Kram

2008-04-07 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback