7/4; måndag

Mycket händer på ett dygn.
Vi tillfrågar en granne om han kan hjälpa oss att ta ner några träd.
Jag hinner sova.
Jobba.
Äta. Kvällsmat. Frukost. Lunch.
Äta tårta på jobbet.
Ha lektioner.
Rätta.
Planera.
Sitta i ett par möten.
En massa träd inklusive vår stora gran - som jag minns som den lille granen som mamma klättrade upp i varje år och satte juleljus i - har avverkats.
Få kvällsmat hos Anne och Olof.
Vi blir tillfrågade om vi vill bli gudföräldrar till lilla Tilda.
Jag ger Linus välling och lägger Klara.
Tittar på Anna Phil.
Nu ska jag röja lite i köket och hallen. Hundarna var med på jobbet - vi tränade spår.
Snart dags att sova igen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helen

En fullmatad dag alltså. Bra att du hann sova! kram H

2008-04-07 @ 21:07:36
Postat av: S & E

Vad roligt att ni har blivit gudföräldrar!!!! Kram

2008-04-11 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback