11/8; måndag - den första jobbdagen

Ja så var den gjord... den första jobbdagen efter semestern. Inga sensationer. Inget har förändrats - jo någon har klippt sig, alla är lite brunare, och det är ganska skön stämning trots att alla kunde tänka sig att vara lediga längre... En lugn dag, med frukost, lite prat och diskussioner, långlunch, promenad med fortsatta diskussioner, och så mat. När jag kom hem sprang jag en runda med alla hundarna. Anders är i Norge och barnen i Moheda. Igår tog Emma från Sverige en silvermedalj i cykelOS. Linus repade bilen med en sten i helgen, och Kenzo grävde upp en blomma i rabatten - kanske var det bra att jag skulle börja jobba idag så att jag får ut lite aggregationer? Däremot konstaterade Anders och jag att vi återigen lyckats att vara tillsammans en semester utan att få öppna packetet som vi fick av Anne och Olof på bröllopet - som vi skulle öppna vid vårt första äktenskapliga gräl... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback