17/8; rengnig söndag

Känner mig lite rastlös, trött, oinspirerad, frustrerad... det regnar... K är hos Annie, A är hos Sjödahl med pappa för att försöka svetsa vår traktor som gått sönder... igen... Snart dags att köpa en ny? L kör bilar på bordet. Jag har gjort en köttfärspaj. Jag har jobbat lite med en powerpoint över organiska ämnen idag. Jag behöver jobba - men känner mig stressad och får nästan ångest när jag tänker på det. När jag tänker på vad lite tid vi får för "vårt eget". När jag tänker på vilka behov eleverna har. När jag ser alla diagnoser på pappret. Kanske släpper oron lite när eleverna väl kommer? Något annat jag skulle behöva är att dammsuga - men dammsugan är bortlånad till Eric och Sandra. Kanske hade jag inte gjort det ändå? Vi var ute i ösreget innan och gjorde ett uppletande - båda Kenzo och Stimma gick bra. De hade svårt med ett föremål var, men tog det efter ett par försök. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback