19/8; tisdag

Jag skrev ett långt inlägg som försvann… Jag skrev om misslyckanden i OS. Om att det ska bli skönt att eleverna kommer imorgon – men att jag förmodligen kommer ångra och undra över det uttalandet. Om lydnadspasset igår med Kenzo och Stimma – som var nästintill perfekta. Jag skrev om oron inför Klaras förskolestart imorgon. Oron för allt. För inget. För att hon ska växa ifrån mig. Jag skrev att ni alla är välkomna på Fridas AleoVeraParty hemma hos oss den 4/9 – säg bara till så att ni kan få tider, prover och fika! Och ni måste komma för Frida behöver träning! Om en kollegas pappa som fick en hjärtinfarkt i att, opererades direkt, och klarade sig. Men jag skrev om känslorna som kom över mig. Om tårarna som rann på en röd toalett på TC. Jag berättade om hur livet kan ändras för många på kort tid. Om Bilals syster som var med i en bilolycka förra veckan och förmodligen blir totalförlamad. Om livets bräcklighet. Om hur livet är för kort för att ångras… för att inte levas… Hur lever man? Hur vill man leva?

Var rädda om er! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback