21/8; torsdag

Anders är på kickoff i Tylösand.

Jag åkte hem - gick en runda med hundarna, gjorde pannkakor, fixade fika, läste en saga, gick på Klaras fotbollsträning, pratade med andra föräldrar, tränade Stimma, fikade. Träffade en tjej som förlorade sin mamma för ett år sedan. Hon var då 61 år och dog hastigt och oväntat. Vi delade ett öde. Erfarenheter - som faktiskt inte alla ens som är mycket äldre än oss har... En erfarenhet som jag blir starkare av - och mycket svagare, mer sårbar... Pappa var här och fixade med traktorn.

Idag kände jag den där härliga känslan av att trivas på jobbet - att tycka det är roligt att träffa elever och undervisa! Imorgon har jag en lektion. Dags för lite planering! Och en tidig hemfärd! Förhoppningsvis.

I helgen är det bruksSM - kanske åker vi upp och kikar på söndag.

Igår red jag - det gick bra. Tyvärr ska ridläraren både gå på kurs vid några tillfällen i höst och sedan ha barn i februari... Idag blev det silver i hästhoppningen!

Vi gratulerar Carolina och Jesper till sin
dotter Ebba!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback