25/8; måndag

Som jag har sagt tidigare så är alla som vill välkomna på Aloe Vera party hos mig den 4 september kl. 18.30. Jag vill dock veta vilka som kommer så att jag inte gör för lite fika! För er som inte et så mycket om Aloe Vera kommer lite info här:

- Forever är världens största odlare, tillverkare och distributör av Aloe Vera. Den primära produkten i våra produkter är 100% stabiliserad Aloe Vera Gel.
- Vi har inget köptvång, man kan bara komma och lyssna - Vill man ändå handla så lämnar vi 90 dagars nöjd kund garanti = alla pengar tillbaka

Till största delen består Aloe Vera, precis som andra grönsaker, av vatten, men den innehåller också ett stort antal viktiga ämnen som arbetar tillsammans i synergi för att bevara din hälsa. En förutsättning för god hälsa är en mage som är i god form, eftersom en så stor del som 70 % av immunförsvaret sitter i magen. Tarmslemhinnan är faktiskt stor som en tennisplan, och tunn som ett ögonlock. För att fungera väl och ta upp näring måste den vara intakt. Under många århundraden har människor världen över använt Aloe Vera just för dess goda egenskaper, mest för att vårda huden på utsidan. Men nu för tiden är det ingen som höjer på ögonbrynen åt den som också dricker Aloe Vera. Mage/tarmsystemet består av likadana vävnader som vår hud, och därför fungerar Aloe Vera också inifrån och ut.

Linus är inte direkt bättre idag. Han är riktigt sliten. Feber. Ha är inte ledsen - utan är bara elt apartisk, och ligger bara stilla.

Jag gick en runda med hundarna innan - körde ett uppletande - Stimma gjorde det Riktigt bra! Kenzo hittade två av tre föremål  - det sista fick Stimma ta. Så hon fick fyra föremål. Sedan har jag hunnit dammsuga och köra upp gräs, hämtat medicin, goast med Linus, spelat spel med K och bakat våfflor.  Nu ska jag vattna blommorna. ch anmäla till fk att jag är hemma med sjuk sonis.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback