2/8; lördag

Hur ska man hinna med allt man vill när man jobbar - när det är svårt att hinna när man är ledig? Anders semester är slut på måndag, jag har en vecka kvar. Idag har det varit sämre väder, men vi har fixat lite med Linus stora säng och sedan varit med på Hösjös årliga mettävling. Fina priser. Sedan spårade Anders och jag med Stimma och Kenzo - två väldigt bra spår! Perfekta upptag, fina vinklar och alla pinnar! Sedan fick vi mat i Moheda, och nu har vi lagt barnen. Linus hade svårt att komma till ro i sin stora säng - det var första försöket idag. I Halmstad lyckades han både somna och sova i stor säng - förutom en natt när vi hittade honom liggande på golvet på morgonen... sovandes... Just i skrivande stund har han lugnat sig - men jag vet inte var han har somnat... Igår tränade vi uppletande - även det gick mycket bättre än sist! Sedan badade vi i det varma vattnet tillsammans med hundarna. På kvällen åkte vi till Linda och Niklas - vi åt god mat vid en fin sjö, badade i varmt vatten, och fortsatte sedan hem till dem och spelade tennis och drack kaffe, medan barnen lekte. Anders säger nu att jag måste skriva att Niklas fick avbryta matchen pga ryggont vid ställningen 1-1 i set, 3-3 i game, 30-30 i Anders serve - detta är viktigt för den fortsatta matchen vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback