12/12

tre luciatåg är avklarade. Linus stannade kvar i sitt hela tiden, och Klara oxå, det var bara några i jobbets luciatåg som var tvungna att lägga sig...
Anders är på jobbfest. Jag ska värma glögg till K och mig. Klara ska se Idol - hon hejar på Alice. Linus har lagt sig.
Jag vaknade i natt med fruktansvärd värk i käkarna, kinderna och gommen. Men nu framåt kvällen känns det som om det är lite bättre. Jag har tagit helg. Jag har satt betygen. Alltid några man tvekar på - men inte så många, de flesta är solklara. Men så finns de där som man velar över. Gång på gång. Och hade jag inte ryckt på def.-knappen igår, hade jag fortfarande velat...
I eftermiddag har K varit och ridit, hundarna fick följa med på en sväng. Snön ligger fortfarande.
Imorgon är det lite hundträning, lite sökfest - men framför allt Helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback