17/12; onsdag

Idag är det ridning. Kanske sista gången med Sara - som ska ha barn. Jag har lärt mig så mycket av henne, mycket mer än av någon ridlärare tror jag. Det blir tråkigt att hon slutar, men det kanske kommer någon som är ännu bättre?
Egentligen är jag fortfarande snorig - men kinderna är bättre - men jag blir andfådd så fort jag rör mig. Och jag är trött, men jag vill. Vill. Ska.
Igår fick vi god gös, potatismos och äggsås hos Anne och Olof: Tack för vardagslyx! Nu står kyckling och ugnsbakade grönsaker i ugnen och bara väntar... Snart kommer Anders hem - han skulle bara köpa en skinka åt mormor. Sedan ska det bakas pepparkakshus. Gissa vilken som ser fram emot det? Nä, inte jag... men Klara!
Imorgon är sista dagen med lektioner. På fredag är det betygsutdelning och idrottsfest. Och på kvällen är det jobbfest. Sedan är det jullov - i Hela kroppen!
Kram - in i kaklet. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback