30/12; tisdag

Sitter hemma själv. Baren och Anders är på Leos lekland. Jag ska gå ut med hundarna (kanske inte milen idag, jobba lite, plocka och fixa lite, kamma hundarna, summera året - eller kanske bara vara. Vårda. Vila. Fortfarande lite feber. Men inte så mycket, tror jag. Men ont i kroppen. Till och med i fingrarna. Jag vill inte vara sjuk! Jag vill vara pigg. Jag är ledig. Jag vill njuta! Orka träna hundarna när det är ljust. Leka med mina älskade barn. Umgås med min älskade. Nattsudda. Sovmorgna. Vakna pigg. Utvilad. Inte som en trasa - som skriker åt Linus när han skriker och inte orkar läsa sagor och spela spela med Klara... Men det kommer bli bättre!
Tro Hopp Kärlek - och lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback