11/2; lite mer energi?!

Jag vakande med en känsla av att ha Lite mer energi, en vilja att göra något - och det var en vecka sedan jag kände den känslan... Jag vet inte hur länge den varar. Och lite feber har jag fortfarande, hostan river och jag blev andfådd av att gå och hämta tidningen - men viljan är lite mer påstridig idag. Det måste ha vänt!

Kanske skulle jag kolla Leslies sida och kolla in en bra ridväg till oss i sommar, Frida! Det lä faktiskt roligare än det jag funderade först på - tillverka en powerpoint över hjärnans skrynklen och vrån...

Solen skiner, och kanske går jag ut en liten sväng oxå.

Men med det här dagsplaneringen blir jag ju trött redan nu... Bäst att vila lite först!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara säga hej och krya på dig. Är hemma med en sjuk Emilia och en pigg Alexander idag. Längtar efter fika. Måste bli friska så vi kan träffas. Finns ju en nybliven tvååring(iallafall nybliven i en stressad arbetande tvåbarnsmammas liv där veckorna bara flyger iväg)som måste få sin paket.
Kram Linda

2008-02-11 @ 18:20:33
Postat av: Frida

Hann inte titta på ridväg igår, men reka du lite - det vore toppen. Idag försöker jag arbeta lite grann och roa/göra av med pojkarna lite med andra handen. Allt blir halvdant. Vi möttes av kräkbesked på dagis och valde att vända i dörren. Två timmar med barnen på jobbet, en långlunch på stan och nu två timmars jobba-undan-det-viktigaste medan farmor passar. krya vidare kram F

2008-02-12 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback