12/2; tisdag

Vilken kraftansträngning att fundera ut vilken dag det är... Dagarna flyter ihop... Nu har jag varit sjuk en vecka! Minns inte när jag var det sist... Har jag någonsin varit det?

Jag har jobbat lite idag. Nu vilar jag med ett par inspelade program och kaffe (som fortfarande inte är gott) innan skidskyttet.

En ny liten stjärna har fötts! Jonas på dagis fick en liten
dotter igår. Grattis! Det är ju så häftigt med bebbar!

Idag åker Margareta och Gunnar till Libanon - trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: Tora

Hej

Vad glad jag blir att du uppmärksammat detta. Jag fick komma hem först idag Fredag. Jag heter Tora och min pappa heter Jonas och jobbar på KANONERNA.... Jag älskar att vara vaken på nätterna...Jag vill också bli en kanon när jag blir stor...

Hej då...

tORa

2008-02-16 @ 21:13:37
Postat av: Tora Igen

Löööööördag var det vi kom hem.....Man vet knappt vilken dag det är....Hälsa dem från mig...

Kram

Jonas

2008-02-16 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback