13/2; onsdag

Jag har mest vilat idag oxå - men varit ute en liten runda med hundarna, plockat lite bajs, hämtat barnen, lekt med dem ute lite, bakat en kaka, lagat mat, dammsugit nere, bytt i sängarna, pratat i telefon, jobbat lite... Jag har nog bestämt mig för att jobba imorgon - men jag önskar att jag kände mig piggare och mer säker på att de är rätt... Hur vet man när man orkar? Hur vet man när man är frisk? Att vara hemma är en sak, att jobba en annan... Jag önskar att någon kunde bestämma åt mig - som när man var liten/mindre/yngre... Jag orkar ju inte ta några beslut nu... Det blir ingen ridning idag i alla fall - det beslutet är taget. Men snart blir det rulltårta och kaffe (är fortfarande inte sugen på kaffe...) och så är det i alla fall Grey ikväll - kanske kan det få mig att Känna mig piggare!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback