16/2; lördag

Idag vaknade vi långsamt och åt frukost
tillsammans innan Klara skulle på innebandy. Kenzo fick inte träna idag eftersom han fortfarande är lite halt - men det var lite bättre idag. Vi gick en liten runda innan vi skulle hämta K igen. Vi åt lunch och Anders åkte på innebandymatch, medan jag tog barnen till affären för att köpa jeans till klara, sedan möttes vi vid simhallen. Anders tog med sig barnen och badade och jag åkte för att handla lite mat, innan jag körde hem och satte mig för att försöka förstå de muntliga proven och titta på lite skidskytte. Nu har vi ätit taccos. Linus har lagt sig, Anders och Klara spelar pingis på exboxen - och snart är det melodifestival. Jag har inte sovit idag - första gången på nästan två veckor - och nu känns det lite i kroppen. Lite sliten känns jag mig - men hyfsat pigg.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback