21/2; torsdag

Kanske lät det som skryt igår, att jag förskönade vår vardag, våra barn - men det är mest sanning, Min sanning, min syn... vi lever olika liv. Vill olika saker. Prioriterar olika. Lever.

Jag red igår. Jag blev andfådd. Vi hoppade. Jag hade en häst som inte ar så framåt. Helt plötsligt mellan två rundor - svartnade det för ögonen och hjärtat verkligen rusade! Jag la mig över hästen och berättade flåsigt att jag hoppar sist den här gången... En riktigt otäck känsla! Jag har nog inte fått tillbaka flåset. Syresättningen fungerar nog inte 100%igt ännu. Men jag mår mycket bättre.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till stan - sjukgymnasten väntar på Linus och sen ska vi luncha med Teresia och Amanda! Linus har blivit en riktig utepojke. Vill gå ut direkt på morgonen. Leka med hundarna. När de komemr och pussar honom, så lägger han sig ner. Han drar dem i pälsen. Går runt, fixar och trixar.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är din blogg, du får skryta så mycket du vill! :-)
Kram från fru Roos

2008-02-21 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback