7/2; tack alla

Tack för alla värmande inlägg - och Hanna de där orsakerna är ju för UVI! Så vad jag vet är jag varken gravid eller ickekissad efter sexet... Vaknade med över trettionio graders feber idag och en kropp som höll på att gå sönder bara jag hade täcket på mig... Tog en tablett, men inget hände. Jag tog en annan tablett - den intelligenta, och febern sjönk något och värken släppte lite i alla fall. Men jag har bestämt mig för att vara hemma imorgon oxå. Jag minns inte när jag va hemma tre dagar för att jag var sjuk! Jag har ju såklart tre utvecklingssamtal imorgon - men de har jag nästan lyckats ändra tiderna på, och en nia skulle ha sista lektionerna innan prov i kemi. Vi läser block - med ett ämne i taget, och det blir förödande när jag är sjuk en vecka av dem... Men inte så mycket att öra något åt... Vi försöker tänka ut en bättre lösning av ämnesläsningen, får se hur det går... Dessutom hörde jag på TV att betygssystemet skulle ändras. En skala från A- F... Återkommer med tankar kring det - när min hjärna orkar tänka...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback