bara lite dåligt samvete

Jag bara måste få lite dåligt samvete oxå... Jag var inne en snabb runda på jobbet, efter att ha hämtat barnen på dagis. Jag träffade en kollega, som bara måste tala om att det "hade ju varit bra, så här i efterhand, om du hade sagt från början att du skulle vara borta så här länge. Nu har de gjort halvtaskiga lösningar och fixat från dag till dag...". Klart att det hade varit bra! Det är jag den första att skriva på! Men som idag trodde jag att jag skulle kunnat jobba - men insåg igår kväll när Anders och jag pratade att jag verkligen inte var pigg ännu...

Nu har jag i alla fall hämtat lite prov på jobbet. Kanske kan jag rätta dem under morgondagen. Idag har jag mest sovit - eller åtminstone vilat. Snart ska jag köra Klara till gympan. Kanske komemr Marianne och Tommy och hälsar på en stund i kväll.

Kram till alla hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är lätt för andra att klaga men hur ska man kunna förutse hur länge man kommer vara sjuk? Bra att du "unnade" dig extra vilodagar hemma så du verkligen hinner återhämta dig. kram H

2008-02-14 @ 20:33:34
Postat av: Lina

Jag håller med Helen. Tänk på dig själv! Väldigt lätt att veta när man blir frisk igen?!

2008-02-14 @ 22:13:27
Postat av: Veronica

Dåligt samvete för att man inte vet hur länge man är sjuk! Nej, skit i det! De hade säkert inte löst det på något annat sätt ändå- klart att du vill jobba, men går det inte så går det inte... eller hur? Skit i den dumma kommentaren! Ibland är folk bara för dumma!

2008-02-17 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback