bättre?!

Jag mår bättre! Jag vågar nästan inte lita på känslan - men jag tror på den! Jag har fortfarande feber - men nu är den mellan 38 och 39 istället för mellan 39 och 40 (när jag vakande idag hade jag 39,6) - och jag har fortfarande hosta som skräller, och värk i bröstet när jag andas, jag kan inte ta djupa andetag, jag har fortfarande ont i kroppen och är trött - men jag är piggare! Jag orkade vara ute en liten stund när Anders tränade Kenzo (han var jätteduktig, på såväl lydnaden som uppletandet - kanske var det kycklinghjärtats förtjänst!? Vi fick tips om att koka kycklinghjärta och ge till dogsen och testade det - det var poppis! Kladdfritt och så gott som luktfritt.) och jag känner inte att jag Måste gå och lägga mig nu, trots att Anders och Klara är på simskola och Linus ligger och sover! Det går nog åt rätt håll! Men nu ska jag nog vila ändå, ska inte riskera något. Ska inte ta ut mig. Tittar på skidskytte, det har inte gått bra för svenskarna idag - varken alpint eller på längden eller i skidskyttet - nu hoppas vi på herrarna.

Idag är det lite vårkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback