...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vilka sidor jag ska titta på. Vad jag ska göra. Orkar inte mycket. Jag ringde rektorn och sa att jag är hemma måndag och tisdag, kanske onsdag oxå. Men jag återkommer om det. Han förstod. Och det enda jag kan göra är att ta det lugnt, bli frisk, inte oroa mig - så ge mig förslag på sidor jag kan surfa på,något jag an göra... Imorgon går barnen till dagis (nu ligger de och sover). Anders till jobbet (nu spelar han innebandy). Jag måste försöka få i mig något - men det är svårt... Väntar nog tills A kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Helen

De sidor jag brukar hamna på är ganska deppiga som bekant. Hoppas du får gladare tips! kram på dig

2008-02-10 @ 20:25:20
Postat av: Anonym

Hej du sjuka,
Det finns bara en som du som åker på det mesta och på mesta möjliga gång...Krya på dig vännen!
Om du orkar kan du läsa lite om min underbara inspiratör, Leslie, och hennes artiklar om hästar och känsla. Det är uppiggande.
Om du är frisk till sommaren kan du följa med på clinic i Borås och lyssna på allt klokt hon har att säga.
http://lesliedesmond.com/
kram f

2008-02-10 @ 20:55:17
Postat av: Anna-Lisa på AFF

Krya på dej. Minns när jag hade lunginflammation... usch så trött jag var... Kram

2008-02-10 @ 22:12:09
Postat av: Veronica

Jag kan tillbringa timmar på www.familjeliv.se

Kramisar

2008-02-11 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback