hoppsan

Ett föremål borta, och en dålig lydnad där Keno mer eller mindre skrek sig igenom - ledde till ett mindre bra resultat. Men det vi får ta till oss är att söket funkade bra idag! Han har gått så bra på träning i vinter så det var kul att det gick bra även på tävling! Maud gjorde över 620 poäng!

Hur länge ska man vara hemma när man har lunginflammation? Alla kommer säga att "ta det lugnt", "var rädd om dig" - men jag vill kunna ge rektorn en rimlig bedömning ikväll när jag ringer honom, så att han vet. Jag vill veta om jag kommer ha nian mer i kemi den här terminen (oups!) - med mitt kontrollbehov behöver jag veta! Det är jobbigt att hela tiden Tro att jag kommer må bättre - och hela tiden bli besviken... Jag har väl insett att jag inte kommer jobba måndag i alla fall, kanske inte heller tisdag - men sen? Jag vet att jag om någon måste förstå att lunginflammation inte är att leka med - att ta dagen som den kommer... men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback