sjukgymnasten och bibblan

Idag var det den ordinarie sjukgymnasten och en annan sjukgymnast som han hade konsulterat. De ser att han är mindre sne, men mindre sne. Han är lite sen i utvecklingen, har lite stapplig gång - och det ska fortsättas att vara under kontroll. Skönt. Lämna över ansvaret lite. Jag är Mamma. Förälder. Älskar honom. Vill hans väl. Vill att andra bryr sig. Jag är inte så orolig - men vill hans bästa. Såklart.

Sedan gick vi till bibblan och träffade Teresia och Amanda. Vi åt lunchbuffe och sedan var det full rulle på Linus. Upp i trappan. Kolla resonansen i lokalen, kolla röststyrkan. Det var inte rätt ställe för en liten Limpa, som ännu känns för liten för att jag ska kunna säga till honom att "på biblioteket pratar vi med små bokstäver". Jag valde den enkla vägen - lämna Klara hos Teresia som satte sig och läste och gick ut med Linus, fixade några ärenden på stan.

En bra dag. Som vi avslutade (?) med en promenad med grannarna medan barnen var på gympa och sedan med fläsk och löksås - en favorit i vår familj, lite senare blir det väl en latte och friidrott.

Imorgon är tanken att vi ska besöka Helen och barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback