vi börjar om...

Vi börjar om där vi var för två veckor sedan... Klara inledde dagen med en kräk. Det har inte kommit mer. Men de får såklart vara hemma idag. Klara blev så ledsen - hon och Marianne hade bestämt att de skulle ut och "chocka" (=shopa) idag.

Kezo verkar lite mindre halt idag. Solen skiner. Jag ska försöka rätta klart matteproven, sätta mig i solen en stund, sätta mig in i det muntliga nationella provet i matte, underhålla mina barn...

Nu vill jag vara den friska familjen vi brukar vara. Jag ser grannarna rusa till jobbet, hem igen - vara en familj som går till jobbet, som lever. Synd att man inte alltid känner sig så levande när man rusar genom livet...

Ta vara på livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy rackarn, stackare. vi verkar klarat oss denna veckan. Peppar, peppar ta i trä. Jag hoppas på mkt sol på er idag. kram Frida

2008-02-15 @ 09:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback