Zackes födelsedag

Återigen vakande jag med ont i hela kroppen - varenda led till och med tålederna, och feber. Jag hoppas varje kväll att jag ska vara frisk nästa morgon... Nu efter att ha proppat i mig den intelligenta värktabletten, mår jag bättre. jag bara still, fixerar blicken, inte gör några häftiga rörelser - så är det okej... Och sitter Linus och jag har ätit en liten bit kladdkaka, och kaffet smakade lite bättre idag än i går. Klara är på sitt underbara dagis - hon har längtat dit, hon har ju varit frisk, och fick gå dit idag. Anders är på jobbet.

Linus slängde en blöja i toalettstolen - den blir tung...

På söndag är det första söktävlingen för i år. Karlshamn. Vi har bestämt oss för att satsa helhjärtat på Keno ett år till. Inte ta in en till i flocken, ännu. Efter moget övervägande, tackade vi nej till lille valpen som väntade på oss. Men det kommer fler kullar, fler valpar - och mer tid?

Grattis Zacke - idag är det din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback