13/1; söndag

Idag hade vi ett litet födelsedagskalas för Limpan. Sandra berättade om en tjej som hade varit på Ullared med sin treåriga dotter, och när hon vände sig om var dottern borta. Hon påkallade omedelbart personalen som stängde stället. Efter en stund hittade dottern inne på en toalett - med rakat hår och iklädd pojkkläder... Jag ryser. Hade det varit jag hade jag säkert trott att barnet bara gått iväg en bit, varit ganska lugn och bara letat - tur att det inte var jag. Jag tror gott om människor, trots att folk hela tiden bevisar motsatsen...

Ikväll har jag suttit och jobbat lite. Säkert har jag gjort en i stort sett omöjlig uppgift för min hundkurs... Barnen ska var hemma från dagis imorgon - idag upptäcktes de första, men väldigt få,
prickarna på K. Hon var inte nöjd - hon vill verkligen gå till dagis! Men prickarna innebär att hon får vara hemma och A och jag delar dagen.

Vi hann köra ett spår på förmiddagen innan gästerna kom. Jag gick ut det, och Anders gick det utan att jag följde med - de löste det! Duktiga pojkar.

Nu är det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Anna

godmorgon ! ruskigt med Ullared men jag kan trösta med att det är en skröna som går över världen ! läste förra veckan om exakt samma från en
boardershop i Tyskland ! och en polis i Sverige som bekräftade skrönan....ha en härlig vecka, kram

2008-01-14 @ 08:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback